-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره89
-
تعداد مقالات3,368
-
تعداد نویسندگان7,156
-
مقالات پذیرش شده1,298
-
مقالات رد شده2,070
-
درصد پذیرش38.54%
-
درصد عدم پذیرش61.46%
-
زمان پذیرش (روز)62
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران127
-
تعداد مشاهده مقالات3,170,037

بررسی نقش تکنولوژی و فناوری بر عملکرد تحصیلی و یادگیری دانش آموزان
دوره 6، شماره 64، مهر 1402، صفحات 37 - 55
1- آموزش و پرورش داراب
2- لیسانس زبان و ادبیات فارسی دانشگاه پیام نور واحد داراب
3- آموزش و پرورش داراب
چکیده :
هدف از این مقاله بررسی اهمیت تکنولوژی و فناوری در پیشرفت تحصیلی و یادگیری دانش اموزان می باشد که یه روش کتابخانه ای انجام شده است. فناوری اطلاعات رویکرد جدیدی را در حوزه ی برنامه ریزی، آموزش، اجرا و ارزشیابی فراهم نموده است و با حذف فواصل مکانی و محدیدیت های زمانی به عنوان یک کاتالیزور بهبود کیفیت تجربه آموزشی را امکان پذیر می سازد. جهان پس از گذار از انقلاب هاي مختلف شاهد انقلاب اطلاعاتي و فناوري ارتباطات بوده است كه در آن منبع ارزشمند خلق ثروت، درآمد و قدرت، دانش است و اهميت يافتن روزافزون آن در عصر دانايي موجب شكل گيري اقتصاد دانش محور شده است. در علم و دانش كنوني، آنچه سرعت تغييرش بيش از همه است، تكنولوژي است.
کلمات کلیدی :
- 490
- 80
- 1402/04/21
- 1402/06/11
- 1402/08/02





