صاحب امتیاز و مدیر مسئول: | الهام قیاسی |
سردبیر: | حسین عزیزی نژاد |
مدیر داخلی: | زینب قیاسی |
شماره مجوز انتشار | 80410 |
حیطه فعالیت: | روانشناسی (تمام گرایش ها)- علوم تربیتی (تمام گرایش ها)- آموزش و پرورش ( تمام گرایش ها) |
شاپا: | 2588-7513 |
اعضای هیات تحریریه
دکتر علی کرم پور-دکتر مجید رستمی بشمنی-دکتر علی افشاری-دکتر کامران یگانگی-دکتر حمید جعفریان یسار-دکتر غلامرضا اسلامی پناه-دکتر بابک دهقانی-دکتر عباس صیدی-دکتر غلامحسین عسکری رباطی-دکتر محمد ایدی-دکتر سهیل ذوالفقاری-دکتر محمد حسین ابتکاری-دکتر مهدی ملکی-دکتر سمیه حسن نیا-دکتر علی کرمی-دکتر مسعود اکبرزاده-دکتر محمود جوهرزاده-دکتر عبدالله حق شناس-دکتر ابراهیم عباسی-دکتر غفور احراری-دکتر حسن امین پور-دکتر عباس کیانفر-دکتر مرتضی شکری-دکتر مهدی نعیم-دکتر جواد شیرکرمی-دکتر مهدی امیری-دکتر عزیز دانیالی-دکتر امیر مهردادی-دکتر محسن صادقی-دکتر مهدی حیاتی-دکتر سعید مرعشی-دکتر علی محمدی-دکتر امیر حسینی-دکتر علیرضا عسکرپور-دکتر مصطفی نوری-دکتر مجتبی دهدار-دکتر رسول یاری-دکتر فرهاد احمدی-دکتر قاسم خدادادی-دکتر سعید رضایی-دکتر مهسا ساداتی بالادهی-دکتر مهدی میرزایی-دکتر مسعود نظرزاده-دکتر رضا سروش-دکتر سمیه پاپی-دکتر فاطمه سهرابی پور-دکتر محسن خسروی- دکتر مجید کرامتی مقدم- دکتر مژگان فریدون نژاد- نیما سبلانی طالشمکائیل |
|
|
آمار بازدید سایت
بازدید امروز :
158
بازدید دیروز :
727
بازدید کل :
2284902
جلد نشریه
QR Code
دوره و شماره : دوره 3، شماره 27، شهریور 99، صفحات 11 - 144
لادن سلیمی * و صابر صالح نژاد بهرستاقی و آزاده میرچی
صفحات 11 - 1
جواد معینی راد * و صدیقه طاهرمنش
صفحات 21 - 12
دنیا کاظمیان خامنه * و سمیه رباط میلی
صفحات 40 - 22
زهرا رؤیت * و محمد سعید فیاض
صفحات 54 - 41
هادی پورشافعی * و ندا باقری مهیاری
صفحات 62 - 55
6. بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر افزایش یادگیری دروس ریاضی و زبان انگلیسي در دانش آموزان مقطع متوسطه
علیرضا صفایی * و كيوان صالحي
صفحات 74 - 63
منصور دهقان منشادی * و فاطمه بابایی زاده
صفحات 84 - 75
فاطمه شهاوند *
صفحات 94 - 85
جواد واحدی خو * و محسن علیزاده و مسعود اسدروز
صفحات 102 - 95
کوثر معصومی فر * و افسانه خواجوند خوشلی
صفحات 121 - 103
سیما مقدم نیا * و حمدالله حبیبی
صفحات 143 - 122
یونس کشاورزیامچی *
صفحات 151 - 144
امروز : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳
شناسنامه نشریه